Hatırla Sevgili 31.Bölüm SEZON FİNALİ 9.Kısım 29.06.2007

July 1, 2007 youtubemovie

Youtube Commments:
Brasil

France

Ireland

Italia

日本

Nederland

Polska

España

United Kingdom

Country:

Upload

Community
Channels
Categories
Videos

ben böyle bitecegini anneme demisdim hatta Necdetin Ahmet’e Rüya’nin Ahmetin kizi oldugu söylecegini de bilmisdim ben annem ile hep dizi bitikden sonra yorum yapariz annem benim 6. hisim kuvetli oldugunu düsündügünden benim iyi bir senarist ve de yazar olabilecegimi düsünür hep gelecek bölümde tahmin edebiliyorum.

hersey iyi hoşta bu kadar yanlı mı olunur kardeşim. Koministlerin davası çok ulu yüce, diğerleri gerici. Ve koministler tüm anarşistlik tavırlarına rağmen bi okadar masum gösterilmiş. Film siyasi açıdan yanlı yapıldığı kanaatindeyim. Daha objektif olabilirler.

komunizmi sizden belki iyi bilirim – hem türkiyedeki komunist sahneyle hemde avusturyadaki komunistlerle yakindan ilgilendim.
ve komunistler büyük konusup sonrada memur olmaktan baska bir sey bilmiyorlar. radikal oluncada sadece dik kafali ve zorba oluyorlar…

komunist fikir aslinda gayet iyi ama simdiye kadar hic dogru yasayani görmedim…

O dönemi tarafsız olarak anlatıyor…
İzmir’de o yıllarda 6. filo için yürüyüş yapılırken karşı çıkanlar sağcı dediğiniz çocuklar değildi yaşlı başlı fedai denilebilecek adamlardı.
İstanbuldaki olaylarda da o takkeli adamlar öğrenciler değil o olayları yaşayan öğrencilere anlattırın

hadi ya, arkadas! yasli basli amcalarin isi yokta namazdan sonra ögrenci dövmeye gittiler… 6. filo’yu peki neden sevsinler, istesinler? hic mantikli bir cevap geliyormu aklina? ne kadar sacma! dedelerimizin tek derdi demek genc cocuklari dövmek…

ayrica o ögrenciler tamamen saf falan degil! onlarda silahli, onlarda zor kuvvetle calisiyorlardi! tabi dizi tarafli oldugu icin bunu göstermiyorlar! hala bile simdiki komunistlere baksana sen! ne zaman sokaga ciksalar arabalar yaniyor, dükkanlar taslaniyor, esnafa saldiriliyor!

Hatırla-Sevgili-31.Bölüm-SEZON-FİNALİ-9.Kısım-29.06.2007

Entry Filed under: interesting, video, videos, youtube

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

July 2007
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031